UUTISET
YouTube teki merkittävät diilit
Julkaistu 17.04.2009 12:12 | Päivitetty 17.04.2009 12:12
sielua
Kirjoittanut:

Videoklippisivusto YouTube on uutisoinut tehneensä sopimukset suurten elokuva- ja televisioyhtiöiden kanssa täyspitkien ohjelmien levittämisestä sivuillaan. Hakukoneestaan tunnetun Googlen omistaman sivuston on tarkoitus rahoittaa toimintaa myymällä videoiden väliin mainosaikaa.

Nyt julkistettujen sopimusten piiriin kuuluvat: Sony, Lionsgate, BBC, Starz, Discovery, National Geographic, Anime Network, Cinetic Rights Management, Current TV, Documentary Channel, First Look Studios ja IndieFlix.

YouTuben tiedetään olevan raskaasti tappiollinen sivusto ja uusien esityssopimusten odotetaan kohentavan tulosta merkittävästi. Googlen ilmoituksen mukaan YouTube tuottaa sille yksistään tänä vuonna n. 470 miljoonan dollarin tappiot.

Lähde: Variety

Hytti nro 6

Kuosmasen lämmin ja vilpitön ihmisyysusko kolahtaa kroppaan ja sydämeen petollisen vaatimattomassa Cannes-junassa.

The Last Duel

Kuka uskoisi raiskattua naista keskiajan armottomassa oikeuskulttuurissa?

007 No Time to Die

Daniel Craig päättää salaisen agentin kiertopestinsä spektakulaariseen, tunteikkaaseen ja tyylikkään perinnetietoiseen pamaukseen.

ENSI-ILTA – LUETUIMMAT

DVD & BLU-RAY – LUETUIMMAT

KOMMENTOI


Filmgoer

Filmgoer on elokuvaan ja televisioon keskittynyt riippumaton verkkojulkaisu. Arvioimme ensi-iltoja ja muita ajankohtaisia elokuvia sekä käymme festivaaleillla Sodankylästä Helsinkiin.

PÄÄTOIMITTAJA
Aleksi Salonen

TOIMITUS
Kreeta Korhola, Samu Oksanen, Jussi Toivola, Markku Ylipalo
Filmgoer.fi 1999–2021
ISSN 1798-7202